Mikulov, 608374535, phejl@lednice.org, Lednicko-valtický areál, Pálava, zámek, vinné sklepy, víno, ubytování, penziony, hotely, restaurace, atrakce, salety, Svatý Kopeček, město, památky, okolí, soukromí, akce, mapa, otevírací doba
Mikulov, Lednicko-valtický areál, Pálava, zámek, vinné sklepy, víno, ubytování, penziony, hotely, restaurace, atrakce, salety, Reistna, Hraniční zámeček, město, okolí, soukromí, podzemí, akce, salon vín, mapa, otevírací doba

Romantický Mikulov
Výrobci vína a vinaři

výrobci vína a vinaři - kapacity, otevírací doby a ceny - seznamy a kontakty

Výroba a prodej vína
(vinohrady, vinařství, vinaři, pěstování, výrobci, distribuce...)

Vinařství Jiha Mikulov Vinařství Jiha Mikulov - Chcete koupit kvalitní a cenově dostupné nejen moravské víno? Naše firma Jiha Mikulov vyrábí a prodává červená a bílá vína odrůdová, stolní i přívlastková. Nabízíme více než 50 druhů vína. Vinařství Jiha Mikulov bylo založeno v roce 1991, ale zakládající vinařská rodina má s výrobou vína mnohem delší zkušenosti. Naše sklepy se nacházejí v srdci moravského vinařství, v Mikulově. Vína jsou uložena ve starobylých sklepeních (zbudovaných v roce 1832) pod Svatým kopečkem. Prodáváme stolní vína, jakostní vína odrůdová (exklusiv), vína s přívlastkem, vína barique, perlivá vína a šampusy. Součástí nabídky jsou také různá dárková balení či další zboží na podporu prodeje jako jsou vinné sklenice apod. Nabízíme pouze vína zdravá a pitelná, prostě vyrábíme kvalitní víno pro Vás. Přístup: na horním konci náměstí doprava dolů ulicí Českou, vinařství je po levé straně. Viz též ceny, fotografie, mapa a Penzion Moravia. Tel.: 519511360, 603480722, e-mail: vino@vino-jiha.cz.
Vinařství Kosek Vinařství Kosek - Naše vinice jsou v nejlepších viničních tratích Mikulova, který byl a je jedním z nejvýznamnějších vinařských center. Historie našeho rodinného vinařství sahá do padesátých let minulého století. Vždy jsme se snažili nabídnout zákazníkům výbornou kvalitu vína z vlastní produkce hroznů, které pěstujeme na ploše 7 ha v systému integrované produkce. Na vína poskytujeme záruku po dobu 6 měsíců od data dodání (při skladování v odpovídajících podmínkách). Stálým zákazníkům poskytujeme množstevní slevu. Sklepní hospodářství je vybaveno moderní technologií s dostatečnou kapacitou. Bílá vína kvasí v nerezových tancích a červené vína po kvašení v kvasných kádích zrají v dřevěných sudech. Po lahvování zrají vína v ležáckých sklepích. Našim cílem je vytvořit přírodní produkt. Provozujeme též internetový obchod s našimi víny. Přístup: z náměstí dolů, na křižovatce odbočte doleva ulicí Komenského, poté rovně navazující ulicí Vídeňskou, po cca 800 m odbočte doprava dolů (opět ulicí Vídeňskou), vinařství je po 30 m na levé straně; z ulice 28. října (spojnice Brno-Vídeň) odbočte na poslední křižovatce v Mikulově (před benzínkou a casinem) doleva vzhůru, po cca 400 m opět odbočte doleva ulicí Vídeňskou a poté pokračujte skoro až k horní křižovatce. Viz též kapacity, otevírací doby a ceny, fotografie, mapa a Vinařský dvůr. Tel.: 731458753, 777097666, e-mail: vinokosek@tiscali.cz.
Vinařství Milan Kosík Vinařství Milan Kosík -Naše rodinné vinařství vychází z dlouholeté vinařské tradice. Základem je postupná výsadba mladých vinic. Vinařství je založeno na malém zatížení keřů, šetrném přístupu k přírodě a maximálním omezení chemických prostředků. Základní předpoklad výroby vín a jejich pěstování přátelskou cestou vůči životnímu prostředí s důrazem na minimalizaci syntetických hnojiv a pesticidů je docílení vysoké kvality hroznů. Obhospodařujeme téměř 9 hektarů vlastních vinic v okolí známé vinařské obce Perná. Výroba vína je založena na moderní technologii, jemném a rychlém zpracování zdravých hroznů, minimálním přístupu vzduchu a zakvášení čistou kulturou kvasinek. Vinařství Milan Kosík vyrábí kvalitní jakostní i přívlastková vína. Úspěchy: Veltlínské zelené, ledové 2004 - Zlatá medaile na Výstavě šampionů v Mikulove 2007, Ryzlink vlašský, Výběr z cibéb 2008 - Zlatá medaile na Výstavě vín - šampionů v Mikulově 2009, Cabernet sauvignon, Ledové víno 2008 - Vítěz speciálních vín na výstavě vín v Perné 2009. Přijďte ochutnat. Přístup: Perná, ze silnice Brno - Vídeň odbočte cca 6 km za Mušovskými jezery doleva nahoru; ze silnice Pavlov - Klentnice odbočte směrem dolů; středem Perné vyjeďte skoro až nahoru a poté odbočte vpravo. Viz též kapacity, otevírací doby a ceny, fotografie, mapa, penzion a vinný sklep. Tel.: 724795964, 721 807 951, e-mail: kosik.vinarstvi@email.cz.
Penzion a vinařství U Maňáků Vinařství U Maňáků - Rodinné vinařství a penzion u Maňáků se nachází v malebné obci Perná, na úpatí Pálavy, v klidu překrásných vápencových skal, uprostřed bohatých vinohradů. Vinařstvím se zabýváme od roku 1989. Láska k vínu a tradiční šetrné zpracování nám dovoluje spolu s osobitým charakterem pěstovaných hroznů dělat svěží vína vysoké kvality a plné chuti. Přijměte pozvání do světa harmonické chuti, vyzrálé plnosti, jemné kořenitosti, šťavnaté svěžesti a osobité vůně. Dovolte nám, abychom Vám naservírovali Velmi Intenzivní Prožitek, to jsou vína z nové kolekce našeho rodinného vinařství GENIUS VITIS®. Připravíme Vám Setkání s vínem - příjemné posezení s prohlídkou sklepů, řízenou degustací či ochutnávkou vín, bohatou hostinou a to vše za doprovodu cimbálové muziky. Ideální příležitost pro firemní akce nebo školení i pro přátelská setkání a rodinné oslavy. Přístup: Perná, ze silnice Brno - Vídeň odbočte cca 6 km za Mušovskými jezery doleva nahoru; ze silnice Pavlov - Klentnice odbočte směrem dolů; středem Perné vyjeďte skoro až nahoru, náš penzion je před Vámi. Viz též kapacity, otevírací doby a ceny, fotografie, mapa, penzion a vinný sklep. Tel.: 739379912, 739379865, e-mail: Manak.Josef@seznam.cz.
Vinařství Turold Vinařství Turold - je rodinná firma navazující na tradiční vinařství Miroslava Sáčka, které bylo založeno v roce 1992 a zaregistrováno pod ochrannou známkou TUROLD MIKULOV. Roční produkce představuje objem cca 100000 litrů vína a je zaměřena především na vína jakostní a vína přívlastková, která jsou z větší části lahvována a z části prodávána jako sudová. Za úspěchem firmy stojí spojení starobylých a moderních technologií výroby vína, které pochází převážně z mikulovských a velkopavlovických vinic. O kvalitě vín svědčí mnoho úspěchů a ocenění na domácích i mezinárodních výstavách. Ochutnávka a konzumace vín s občerstvením v reprezentační vinotéce. K dispozici je též náš penzion a půjčovna kol. Přístup: z náměstí doleva nahoru ulicí Brněnskou, po cca 300 m odbočte doprava nahoru ulicí Gagarinovou; z ulice 28. října (spojnice Brno-Vídeň) na křižovatce před Mikulovem odbočte doleva šikmo nahoru ulicí Brněnskou, po cca 400 m odbočte doleva nahoru ulicí Gagarinovou; při příjezdu od Pavlova odbočte doprava ulicí Hliniště a pokračujte rovně ulicí Gagarinovou. Viz též kapacity, otevírací doby a ceny, fotografie, mapa, penzion, vinotéka a půjčovna. Tel.: 776130192, 777134245, e-mail: posta@turold-mikulov.cz.
Víno Šimák Víno Šimák - Vážení přátelé dobrého vína, dovoluji si představit stránky rodinné firmy Víno Šimák z Mikulova na Moravě. Tradici pěstování révy vinné - (vitis vinifera) a výroby vína v naší rodině založil v roce 1930 v malebné vesničce Horní Věstonice děda Ladislav Lekavý. K výraznému rozvoji firmy pak dochází po roce 1989. Větší část viničních tratí se nachází v katastru obce Horní Věstonice na úpatí Pálavy a část přímo v Mikulově. Víno vyrábíme ve vinném sklepě nad Horními Věstonicemi. Naši předkové měli šťastnou ruku při výběru jižních svahů, což společně s příznivými klimatickými podmínkami krajiny pod Pálavou umožňuje pěstovat hrozny pro výrobu vína té nejvyšší kvality. Zaměřujeme se především na kvalitní přívlastková vína. Naše vína můžete ochutnat přímo v Mikulově a to ve vinném sklepě U Maršála a v Restauraci Pod Radnicí. Zde se od zkušených someliérů také dozvíte vše, co souvisí s pěstováním révy vinné a výrobou vína např. co jsou to odrůdová a přívlastková vína, jaké používáme technologie při ošetřování révy vinné i při vlastní výrobě vína atd. Přístup do Vinného sklepa U Maršála: z dolního konce náměstí jděte dolů ulicí Svobody, až vyjdete na ulici Koněvovu je náš vinný sklep přímo před Vámi. Viz též kapacity, otevírací doby a ceny, fotografie, mapa, Restaurace Pod radnicí a Vinný sklep U Maršála. Tel.: 519 51 02 02, 777 065 748, e-mail: simak.jiri@iol.cz.
Zemědělské družstvo Sedlec Sedlecká vína - Zemědělské družstvo Sedlec, naše víno pila královna Alžběta, proslulá lahodná vína, šlechtěná sluncem, které se opírá do Pálavských kopců a odráží od hladiny rybníka Nesyt, vína jsou odrůdově typická, lehká, suchá, svěží a chuťově čistá, jakostní vína a vína s přívlastkem (výběr z hroznů, výběr z bobulí, ledové víno, slámové víno), vínko na dnešní večer, pro zítřejší večer i pro slavnostní příležitosti, ochutnávky, pohoštění, akce, prodej, areál, břeh rybníku Nesyt, posezení pod pergolou, krásný výhled, vinohrady, rybník Nesyt (největší moravský rybník, druhý největší rybník v České republice), údolí Nesytu, ptačí rezervace, květiny, trávník, dětské hřiště (pískoviště, houpačky, skluzavka, provazový žebřík, dřevěné lávky), vinný sklep (degustace, večeře, cimbálová hudba), povídání o víně, přednáší a diskutuje místní sklepmistr, vinař, znalec, folklorista a vinný básník, pan Ctirad Králík. Přístup: z Lednice nebo Valtic silnicí na Mikulov, odbočte do Sedlce, dále k rybníku Nesyt. Viz též kapacity, otevírací doby a ceny, fotografie a mapa. Tel.: 519513328, 777719117, e-mail: info@sedleckavina.cz.
Templářské sklepy Čejkovice Templářské sklepy Čejkovice - templářská vína - vína templářských rytířů, AD 1248, tajemný Řád templářských rytířů přišel do Čejkovic z Francie a založil zde epochální vinnou tradici, která se dědí z pokolení na pokolení, tradiční výroba a zrání vín z místní vinařské oblasti, obrovské historické vinné sklepy, prohlídky, degustace, prodej, vína pro milovníky vína, slavná červená vína francouzského typu, jakostní odrůdová bílá vína, speciální vína s extra vlastnostmi (archivní, přívlastková, bariková, ledová a slámová vína), vinárna U Templářských rytířů. Přístup: z Lednice po silnici na Podivín, dále přes Velké Bílovice do Čejkovic. Viz též kapacity, otevírací doby a ceny, fotografie, mapa, Templáři a vinárna. Tel.: 518 309 011, e-mail: info@templarske-sklepy.cz.
Víno a destiláty Slavík Víno a destiláty Slavík - prodej a distribuce vína, vinný sklípek a vinotéka Praha-Vinohrady, vinotéka Praha-Dejvice, vinný sklep a penzion Sedlec u Mikulova, moravská vína, zahraniční vína, destiláty, vína renomovaných jihomoravských vinařů z podoblastí Velké Pavlovice, Mikulov, Bzenecko, Blatnice pod Sv. Antonínkem, Moravský Žižkov, Vrbice, Rakvice, Čejkovice, Lanžhot, Novosedly, Zaječí, řízené degustace vín. Viz též kapacity, otevírací doby a ceny, fotografie, mapy, penzion a vinný sklep. Tel.: 724030699, e-mail: info@vinoadestilatyslavik.
Vinařství Mráz a Nazarčuk Vinařství Mráz a Nazarčuk - Vinařství bylo založeno v roce 1990, navazuje na tradici vinaření tvrdonické rodiny Mrázů, která se výrobou vína zabývala od začátku minulého století. Rodinné vinařství hospodaří na necelých pěti hektarech vinic v regionu Podluží. Raritní vína odrůd Tramín červený a Rulandské šedé dává vinice ve Tvrdonicích. Vinařství produkuje výhradně odrůdová jakostní vína s přívlastkem, mj. přírodně sladká vína (slámová, ledová vína a bobulové výběry). Novinkou je řada "Moravský sommelier", na jejíž přípravě se podílí Libor Nazarčuk - několikanásobný mistr ČR. Služby: prodej vína ze sklepa a ve vinotékách, zásilková služba, rozvážky po Praze, ochutnávky a posezení pro jednotlivce a skupiny, prohlídky sklepa, výroba a prodej burčáku, prodej vín se speciálními etiketami na přání, gastronomické akce vedené sommelierem, školení degustátorů a eno-gastronomické programy, prodáváme vinařské potřeby. Přístup: Břeclav, ulice Generála Šimka, z centra ulicí Národních hrdinů, poté ulicí Lidickou nebo Na pěšině. Viz též fotografie, mapy, Vinotéka a zámecký sklep, vinotéky a Moravský sommelier Libor Nazarčuk. Tel.: 606202595, e-mail: info@moravskysommelier.cz.
domů - nahoru

Kapacity, otevírací doby a ceny
Svátky se řídí kalendářem České republiky.
Peněžní kurzy: 1 Euro = 27 Kč, 1 americký dolar = 21 Kč, 1 Slovenská koruna = 0.90 Kč.

Vinařství Jiha Mikulov - ceny
Katalog našich vín a ceny naleznete na WWW stránce www.vino-jiha.cz (levý sloupec). Jsou tam též uvedena dárková balení a zboží na podporu prodeje.

Vinařství Kosek - kapacity, otevírací doby a ceny
Kapacity:
Vinárna: 16 osob.
Krytá terasa: 24 osob.
Vinařský dvůr U Kosků:
Celoročně, každý den, větší skupiny dle domluvy.
Vinařství:
Pracovní dny, 9:00-17:00.
Ceny:
Tady je internetový obchod s našimi víny.

Penzion a vinařství Milan Kosík - kapacity, otevírací doby a ceny
Kapacita a rozložení lůžek:
Dvojlůžkové pokoje: 2 x 2 = 4 lůžek.
Třílůžkové pokoje: 3 x 3 = 9 lůžek.
Čtyřlůžkové pokoje: 2 x 4 = 8 lůžek.
Pětilůžkové pokoje: 3 x 5 = 15 lůžek.
Šestilůžkový pokoj: 1 x 6 = 6 lůžek.
Celková kapacita: 11 pokojů, 42 lůžek.
Ceny:
Nocleh: 399 Kč/osoba včetně DPH.
Dítě do 3 let: zdarma.
Dítě do 12 let: sleva 25 procent.

Penzion a vinařství U Maňáků - kapacity, otevírací doby a ceny
Apartmán Helenka
(ložnice se 2 lůžky, vybavená kuchyňka – lednice, varná konvice, nádobí, mikrovlnka, obývací kout s 1 lůžkem a TV, podkrovní ložnice s 6 lůžky, sociální zařízení, možnost přistýlky 2 lůžek)
Apartmán 1
(ložnice se 3 lůžky, vybavená kuchyňka – lednice, varná konvice, nádobí, mikrovlnka, obývací kout s TV, podkrovní ložnice s 8 lůžky, sociální zařízení, možnost přistýlky 2 lůžek)
Apartmán 2
(vybavená kuchyňka – lednice, varná konvice, nádobí, mikrovlnka, obývací kout s TV, podkrovní ložnice s 6 lůžky, sociální zařízení, možnost přistýlky 2 lůžek) Apartmán 3
(ložnice se 3 lůžky, vybavená kuchyňka – lednice, varná konvice, nádobí, mikrovlnka, obývací kout s 2 lůžky a TV, podkrovní ložnice se 7 lůžky, sociální zařízení, možnost přistýlky 2 lůžek)
Apartmán Michaela
(ložnice se 2 lůžky, vybavená kuchyňka – lednice, varná konvice, nádobí, mikrovlnka, obývací kout s TV a 2 lůžky, sociální zařízení, možnost přistýlky 2 lůžek)
Celková kapacita: 16 lůžek, 10 přistýlek.
300 Kč/osoba/noc.
Ceny jsou uvedeny na osobu/noc bez snídaně včetně DPH.
Děti do 2 let zdarma.
Děti do 10 let 200 Kč/osoba/noc.
Cenu za Setkání s vínem vám připravíme na základě vašich individuálních požadavků.
Cena za cimbálovou muziku je 5000 Kč / 4 hodiny a je orientační.

Vinařství Turold - kapacity, otevírací doby a ceny
Penzion - kapacita a rozložení lůžek:
Apartmán 1: 6 lůžek + 1 přistýlka.
Apartmány 2, 3: 3 lůžka + 1 přistýlka.
Celkem 3 apartmány, 12 lůžek, 3 přistýlky.
Ceny:
Apartmán 1: 450 Kč/osoba/noc.
Apartmány 2, 3: 400 Kč/osoba/noc.
V případě týdenního pobytu (7 nocí) zaplatíte pouze 6 nocí.
Děti do 3 let zdarma.
Děti od 3 do 10 let: 200 Kč/osoba/noc.
Zde je náš e-shop.
Zde je naše vinotéka a degustace.
Zde je naše půjčovna kol a ceník zapůjčení.

Vinný sklep U Maršála a Víno Šimák - kapacity, otevírací doby a ceny
Kapacita vinného sklepa:
150 osob.
Ceník vín.
Menu ve vinném sklepě.

Sedlecká vína - kapacity, otevírací doby a ceny
Otevírací doby:
Červenec, srpen: každý den, 10:00-18:00.
Květen, červen, září: soboty, neděle a svátky, 9:00-18:00.
Pro jednotlivce, rodiny, partnery, skupiny i firmy - celoročně po domluvě.
Ceny:
Jakostní odrůdová a známková vína: od 80 Kč za 0.75 l.
Vína s přívlastkem (kabinet, pozdní sběr, výběr z hroznů, výběr z bobulí): od 200 Kč za 0.75 l.
Vína speciální (ledová, slámová): od 300 Kč za 0.75 l.
E-shop.
Řízené degustace.
Ceny akcí dohodou dle rozsahu služeb (ochutnávky, pohoštění, večeře, hostiny, cimbálová hudba...).

Templářské sklepy Čejkovice - kapacity, otevírací doby a ceny
Otevírací doby:
Červenec, srpen: každý den, 11:00, 13:00, 15:00.
Jiné měsíce: pro skupiny i jednotlivce na objednávku.
Ceny:
Prohlídka sklepa: 40 Kč/osoba.
Prohlídka sklepa plus ochutnávka 4 ročníkových či přívlastkových vín: 100 Kč/osoba.
Ceny vína a on-line obchod viz WWW adresa: www.templarske-sklepy.cz.

Penzion a vinný sklep Slavík - kapacity, otevírací doby a ceny
Kapacita a rozložení lůžek:
Dvojlůžkový pokoj: 4x2 = 8 lůžek plus přistýlky.
Čtyřlůžkový apartmán: 4x4 = 16 lůžek plus přistýlky.
Celkem 24 lůžek, 6 přistýlek.
Ceny:
Nocleh: od 350 Kč/osoba/noc.

Seznamy a kontakty
Mikulov - víno (vinné sklepy, vinotéky, výrobci vína, vinařská turistika).